sreda, 4. april 2012

Foto knjiga


Pa jo imamo! Takole izgleda naša foto knjiga. Naročili smo jo pri Blurbu, ki se je izkazal s kvalitetno izdelavo in hitrim odzivom. Od naročila do prejetja knjige je namreč preteklo natanko 7 dni. Presenečeni smo bili nad kvaliteto tiska glede na ceno, tudi vezava je v redu. Barve so primerne, še posebej, če imaš kalibriran monitor. Skratka brez pripomb.
Oblikovanje je bilo seveda v moji domeni. Želela sem, da je knjiga zračna, da pridejo fotografije do izraza ter izstopijo. Prav zato sem na straneh pustila dovolj beline, se poigrala z izrezi in velikostmi fotografij. Postavitev je razgibana in na trenutke igriva, tako kot se za knjigo fotografij s potovanja spodobi.
Spodaj si oglejte nekaj fotk same knjige.

Finally we have it! Here's how our photo book looks like. We ordered it at Blurb, which impressed us with high quality and fast response. It took 7 days from ordering to recieveing the book. We were surprised about the quality of the press and the binding in terms of price. The colors are appropriate, especially if you have a calibrated monitor.
Design was of course in my domain. I wanted the book to look fresh and the photos to stand out. That's why I used enough of white spaces and I played with different sizes of photos. The layout is dynamic and at times playful, like the book of photographs from the trip has to be.
See some photos of how the book looks like below.











6 komentarjev:

  1. Živjo! Mene pa zanima ali si to delala v Indesignu ali Lightroomu?
    Hvala za odgovor in lp, Uroš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, knjigo sem delala v Indesignu in je čisto enostavno. :) lp

      Izbriši
    2. Hvala lepa za odgovor. Je čisto enostavno tudi če še nikoli nisem uporabljal tega programa? :) Najbrž ima Lightroom bistveno manj možnosti... Pohvale za design!
      Fotke tudi sama obdelujeta?
      Lp,uroš

      Izbriši
    3. Sem mislila, da uporabljaš oba. :) Glede Lightrooma ne bi vedela, ker se sploh nisem nič pozanimala. Jaz že dolgo uporabljam Indesign, zato mi je bilo najbližje oblikovati v njem. Imaš pa pripravljen template, tako da mogoče bi pa šlo... :)
      Fotke pa sama obdelujeva, ja.
      In hvala za pohvale. :)
      lp

      Izbriši
    4. Hvala za odgovore in pojasnila.
      Malenkost :)

      Lp, u

      Izbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši