nedelja, 6. maj 2012

Toskana

Že lep čas me ni bilo na spregled. Z mojima fantoma sem se namreč potepala po Toskani, med tisočerimi grički, očarljivimi majhnimi mesteci, čudovitimi kmetijami in se kopala v divjih termah. Bilo je, kot že nekajkrat prej, nepozabno in spet drugače kot nazadnje. Tokrat še toliko bolj, ker sem opazovala pokrajino skozi otroške oči in spoznavala kako zabavno je lahko skrivanje v "veliki" travi, kako naravno je konjička zelo tesno objeti, kako nadvse običajno je skupaj z malim francozom, ki ga prvič vidiš, šibati na poganjalčku po kampu in vzklikati kar vzklika on: Allez!
Kakor vedno - naš mali je srkal vsa doživetja, iztisnil iz njih kar se je dalo in ob njem sva močno uživala tudi midva.

It is been a long time since I wrote last post. Me and my boys were wandering around Tuscany, among thousands of hills, charming small towns, beautiful farms and had a swim in the wild spa. It was like a couple of times before - memorable, and unlike the last time. This time even more, because I saw the landscape through the eyes of a child and learned how much fun it can be to hide in the 'big' grass, how natural it is to hug a horse very tight, how very common it is to ride a bike around the campsite together with a small french boy, you first see it, and repeat what he exclaims: Allez!
As always - our littleone enyojed all adventures and got from them all he could.
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar