sobota, 16. junij 2012

Darilo ob rojstvu

Včeraj sem oddala še ene ilustracije po naročilu. Gospa M. je želela svoji nečakinji ob rojstvu otroka podariti malo drugačno darilo. Zasledila je moje ilustracije na blogu in porodila se ji je ideja, da bi ji jaz sestavila set treh slik z Nano in Jackom v glavnih vlogah. Z veseljem sem se lotila dela in najprej naredila nekaj skic. Zamislili sva si, da se Nana in Jacek znajdeta v različnih okoljih, najprej vsak posebej, potem pa skupaj. Želja gospe M. je bila tudi, da bi bili poleg njiju na zadnji sliki še kakšni drugi otroci. Ko sem skice končala, sem ji jih poslala na ogled po mailu. Nekaj stvari sva popravili, potem pa sem se lotila slikanja. Nastale so tri barvite slike in ko jih je gospa M. prevzela, je bila vidno zadovoljna. :-)

Yesterday I gave away another illustrations made on request. Mrs. M. wanted to give her niece an unique present for giving birth to her first baby. She saw my illustrations on my blog and she got the idea that I could make her three different illustrations of Nana and Jacek. I started working with pleasure and firstly I did some sketches. Our idea was that Nana and Jacek would be at first in different settings and then together - maybe with some other kids. When I finished my sketches I sent them to Mrs. M. via e-mail. We fixed a few things and then I started to paint. I made three colorful paintings and when Mrs. M. saw them, she was very pleased. :-)


 
 
 
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar